niedziela, 16 lutego 2014

T.M. 04

    Ojej. Strasznie się nudzę. Jest ranek. Zimny i śnieżysty. Tak. To zadziwiające, ale u mnie jest jeszcze śnieg. Tyle słońca i deszczu, a i tak to wredne białe coś leży gdzie popadnie. Nie przepadam za zimą. Naprawdę =.= Nie lubię nosić kurtek i kozaków. Serio. Wolę lekkie i zwiewne rzeczy. Choć przyznam, że czapki i szaliki leżą mi w gustach. Szkoda tylko, że nie zawsze wyglądam w nich dobrze XD Ale cóż...modelką nie jestem. Śnieg jest straszny.
    Ostatnimi czasy twórczość nad przedstawieniem bardzo zwolniła. Prawda jest taka, że wszystko przez szkołę i brak jakiegokolwiek czasu wolnego. Lecz co się dziwić? Gdy się ma czasem po dziesięć godzin lekcyjnych i często wraca się do domu po godzinie osiemnastej aż się wszystkiego odechciewa. Dlatego prośba moja i Kukiełki, aby nie mieć do nas pretensji, jeśli jakaś Scena, czy nowy Akt będą się opóźniać.

~Aktualizacja z dnia 17 lutego~

    Dodałam dwie nowe loże w tymże teatrze. Pierwsza z nich oznaczona jest jako Ulotki, gdzie goście mogą po sobie zostawić pamiątkę. Z kolei druga, Galeria powstała, aby tam zostały umieszczone "portrety" moje (Lalki) oraz Kukiełki. Dziękuję za uwagę~ ❤

3 komentarze:

  1. Doskonale Was rozumiem, dlatego cierpliwie czekam na nowości! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest być rozumianym c:
      Następna Scena będzie dostarczona przez Kukiełkę, więc nie wiem jaki będzie jej dokładny termin ^^"

      Usuń
  2. Incredible points. Solid arguments. Keep up the amazing work.


    my site: http://pharmacycatalog2014.com/

    OdpowiedzUsuń