piątek, 20 czerwca 2014

T.M. 12

        Cześć.
       
        Na początku chcę przeprosić, że nic nie zostało dodane. Pomimo tego że wakacje tuż, tuż my obie nadal czasu nie mamy. Straszne zamieszanie ze szkołą. Ostatnio musiałam rysować projekt na formacie B1! Zajęło mi to aż dwa dni. Straszne.
        Chciałyśmy dodać nowy Akt w połowie miesiąca. A teraz jest 20 czerwca... Coś nie wyszło. Zaplanowałyśmy, że napiszemy dziś do końca ten fragment. Dacie wiarę? To tylko kawałeczek, a my nie możemy się z tym uporać. Teraz mamy wolne aż do zakończenia roku szkolnego (kocham Cię technikum~! <3), więc zabierzemy się do pracy...przynajmniej mam taką nadzieję. Kukiełka zazwyczaj ma mniej czasu ode mnie. Dziś w dodatku wyparowała do galerii na zakupy. Jednak była zmotywowana. Nie wiem tylko na ile. Zostałam sama z balastem pisarza.
        Coś z aktualności: Jest nowa loża. Tytułuje się: Tu Nas Znajdziesz! Myślę, że po zajrzeniu tam, każdy pojmie, o co chodzi. Mam też nadzieję, iż nikt nie będzie tak genialny, by słać w naszym kierunku jakieś hejty, chamskie uwagi, ect. To nie po to jest tam zamieszczone! Powstało, aby w razie czego, gdyby ktoś chciał, mógł z nami nawiązać kontakt. Od razu mówię, że nie gardzimy znajomościami przez neta. Ma to oczywiście swoje granice!
         Teraz zabiorę się za przeglądanie naszego nowego Aktu i najbliższej Sceny do dodania. O ile włączy mi się program. Chryste...piekielny office!
 Chciej coś dobrego zrobić...

2 komentarze:

  1. Aithnne ma zablokowaną kolejkę. Na razie Cię do niej dopisałam, chyba że Oceniająca zgłosi sprzeciw.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń