wtorek, 3 czerwca 2014

T.M. 11

        Hej~ :3 Zapanowała cisza w Teatrze. Musicie nam wybaczyć U_U Ostatnimi czasy wiele się dzieje w naszym...mam na myśli moim i Kukiełki życiu. Na tyle dużo, że zastanawiam się, czy moja dobra pamięć to wszystko zapakuje pod płatami mózgu. Chciałabym to zapamiętać tak dobrze, żeby móc to wszystko później opisać i Wam pokazać.
        Co się dzieje?
        Ktoś wrócił. Za kimś tęskno. Do kogoś pojechałyśmy. Miałyśmy przygody. Z kimś zacieśniłyśmy więzi. Dla tej osoby znów jesteśmy codziennością. Chciałam tego. Jestem taka wesoła. Najchętniej pobiegłabym teraz prosto w jego ramiona... Khym! Zapędzam się XD Jednak teraz naprawdę jest dobrze. Lepiej niż w tym szarym życiu być powinno.
        Jeśli chodzi o Przedstawienie to spokojna głowa. Zadbamy o to, żeby się już nowy Akt i pierwsza jego Scena pojawiła w tym miesiącu. Nie wiem kiedy konkretnie, więc przepraszam :c Jest całkiem spory kawałek do dopisania i jest to Kukiełki praktycznie działka. Zażalenia do tej zacnej niewiasty *^*"
        Mój po szkolny bez-mózg mnie dobija...
        Jakieś inne ogłoszenia?
        Nie. Raczej nie. Nie wiem, co bym mogła dodać. Odnośnie Teatru nic nowego nie ma. Chyba, że chodzi o loże. Pojawiła się nowa sala, ale nie jest ona zbyt istotna. Nie ma tam żadnych spraw odnośnie Teatru. Znajduje się tam lista anime, jaką obejrzałam i o jakich mogę coś powiedzieć. To taki mój samolubny i niewłaściwy kącik.
   
        To chyba tyle.

"A ja...
Owijam wokół palca wolny czas~.
Owijam wokół palca chłodny wiatr~.
I miejsce dla Ciebie mam~!"

        Bye, bye :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz