sobota, 5 lipca 2014

T.M. 13

        Witam wszystkich z ziołowego raju~! . . . Erm...udziela mi się moja faza po mięcie sprzed kilku dni. Najmocniej przepraszam U_U
        A więc... Kukiełka dodała Scenę. Mam nadzieję, że się spodobała. O to, żeby pojawiła się kolejna muszę zadbać ja. Jeśli się troszkę opóźnię to proszę o wybaczenie... Choć myślę, że do pięciu dni od dziś powinna się już pojawić. Zwłaszcza, że potrzebna jest mi tylko naprowadzona przeze mnie korekta (XD"), więc zapewne nie będzie żadnych problemów. Mam tylko obawę, że z powodu mojej pracy mogę jednak się opóźnić.

        Troszkę aktualności:
  1.  Zacznę od zakładki Ulotki. Pewnego wieczoru ustaliłam z Kukiełką...właściwie to był jej pomysł, że: Ulotki blogów, które już obejrzałyśmy zostaną usunięte. Trochę zawadzają te stare. Szybko się można pogubić. Nie wiemy gdzie byłyśmy, a gdzie jeszcze nie... Pewnie to będzie utrudnienie dla osób, które już się u nas reklamowały. Z góry przepraszamy. Ach, i pisanie tam: "Cię" jest troszkę... Jest nas dwie, więc raczej pasowało by użyć: "Was".
  2. Tu Nas Znajdziesz! zostało uzupełnione. W poprzednim ogłoszeniu, jakie ukazało się w Teatrze, wyjaśniałam funkcję tej loży. Myślę, że nic więcej dodawać nie muszę.
  3. W zakładkach takich jak: Marionetki, Myśli Marionetek oraz Dostojnicy Teatru są mniejsze lub większe uaktualnienia. Jeśli ktoś jest chętny, proszę się zapoznać.
  4. Wraz z Kukiełką postanowiłyśmy zgłosić nasz blog do Ocenialni. Póki co musimy czekać w kolejce. Zobaczymy jeszcze, co z tego wszystkiego wyjdzie.
         Zdaje mi się, że to już wszystkie sprawy... Nie przypominam sobie nic więcej.
        Ach...właściwie to, nie wiem, czy wypada o tym mówić. Ktoś mógłby poczuć się urażony, bo to takie wzięcie go za głupka, za przeproszeniem... Chodzi o Marionetki naszego Teatru. Przed wypisami postaci znajdują się swego rodzaju "szyldy". Są to postacie, za które odpowiadam ja lub Kukiełka. Piszemy ich kwestie i piszemy o ich uczuciach. Czasem jest ciężko... Każda z Marionetek jest na swój sposób wspaniała i naprawdę chciałoby się je opisać i przedstawić jak najlepiej Q-Q Chociaż...nie, nie wszystkie są cudne XD Po prostu mamy nadzieję, że odwiedzający zrozumieją nasze odczucia i sentyment do niektórych Marionetek ❤

        Teraz tak troszkę z życia wzięte...

        Trening mnie wykańcza... Pfu! Nas obie wykańcza! XD Postanowiłyśmy z Kukiełką ćwiczyć i trenować całe wakacje. Póki co idzie nam nieźle, ale czasem mamy obawy, że się poddamy. Poza tym takie postanowienie zrzucenia 5 kg... Haha, się wkopałyśmy! (Ktoś się podejmie takiego wyzwania z nami? :D) Ale czego się nie robi~..? ❤
        Ta. Czego się nie robi!
        Przez jednego osobnika ostatnio tylko pizzę wpierniczam niemal co dzień! XD W dodatku łamię me zasady. Oglądałam TV ;-; W sumie jest zabawnie. Miło się wspomina takie wieczorki. Szkoda też, że niektóre serie anime tak szybko nam się kończą... :x Cóż...trzeba cały czas szukać nowych. Właściwie to jest kilka fajnych tytułów. Za niedługo pojawią się kolejne serie, na które długo czekaliśmy. O tak! ✔
        Ok. Skończę zanudzać, bo zapędzam się z zbyt dużym uśmiechem na twarzy, kiedy tylko wspominam.

        Zapraszam do czytania kolejnej Sceny Aktu III już teraz :3
       
        Chcę też zachęcić do zaczęcia przyglądania się Przedstawieniu nowym gościom od Zapowiedzi Przedstawienia.

        Pozdrawiam Was wszystkich!
        Do następnego razu~! ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz