poniedziałek, 12 maja 2014

T.M. 10

        Wow. Jest ciut wcześnie. A może tak mi się wydaje. Normalnie wstaję jeszcze wcześniej, jednak nie mam wtedy czasu na nic, oprócz porannych ćwiczeń i pozostałych czynności~ Niedługo pójdę do szkoły...ech.
        Miałam nie pisać żadnej nowej notki. Wolałam, żeby od razu na wejściu na bloga widniała Scena jednak...nie da się.
        Jako, że ostatnio mój humor wcale a wcale nie jest wybitny, mogę wydać się dość szorstka. Ostrzegam więc przed tym wraz z przeprosinami, jeśli kogoś, to co napiszę, zbyt dotknie, ale: Wkurza mnie jak nie wiem to zaglądanie, czytanie i znikanie bez śladu. Wierzcie mi, że komentowanie tutaj nie jest nielegalne, buja~! Chyba, że ktoś jest przestępcą to świetnie rozumiem. Musi się ukrywać i takie tam. W innym przypadku policja go złapie i papa. Ale co z pozostałymi? Wszyscy czytający to banda przestępców? o.o"


        Na koniec może bardziej przyjemny temat... Kolejna Scena pojawi się jeszcze w tym miesiącu. Ostatnio z Kukiełką miałyśmy więcej czasu, a więc przygotowałyśmy wszystko~
        Tak jak wspomniałam na początku nie mam humoru, a więc wszystko co napisałam jest moim wybuchem i chęcią napisania tego, co myślę. Pewnie już jutro złapię się za głowę... To nieważne. Jeśli ktokolwiek się ze mną nie zgadza, to niech wie, że mi przykro gdybym go zbyt uraziła.
        Niech Luc będzie z Wami~ 8D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz